Strona główna » Reklamacje i zwroty
Kontakt
  • TRIO COSMETICS - ITELY HAIRFASHION POLSKA
    ul. Targowa 66A lok.20
    03-734 Warszawa tel.730 56 81 71
    NIP: 775-107-26-30

  • E-mail:info@itely.pl
  • Telefon+48730568171
    +48794224451
    +48794224452
  • Fax+48242547267
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty i niedziele nieczynne
CENNIK
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTML
Waluta
Systemy płatności
  • Przelewy24
  • Paynow
Statystyka
  • Ilość produktów: 496
  • Ilość kategorii: 60
  • Ilość promocji: 3
  • Ilość nowości: 14
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 15929 klientów
  • Sklep działa od: 07-12-2017

Reklamacje i zwroty



W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość rezygnacji z umowy kupna. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu - dopuszczalna jest sytuacja w której otworzysz oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością; towar odsyłany jest na koszt Klienta. Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Uwaga!
Towar należy odesłać na adres naszego magazynu:

TRIO COSMETICS 
JAROSŁAW RACIBORSKI
WAŁY B 29 
99-314 KRZYŻANÓW

info@itely.pl
+48 794 22 44 51

Towar nie może nosić śladów używania, nie może mieć obniżonej masy. 
Zwroty nie dotyczą również towarów płynnych niezabezpieczonych fabrycznie,
które mogą być rozcieńczone za pomocą wody lub innych rozpuszczalników.

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, otrzymujesz zwrot wartości zamówionych produktów, wraz z kosztem przesyłki, w każdym przypadku nie później niż 14 dni roboczych od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o dokonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności przez Sklep zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.


Przejdź do strony głównej