Strona główna » O firmie
Kontakt
  • TRIO COSMETICS - ITELY HAIRFASHION POLSKA
    ul. Targowa 66A lok.20
    03-734 Warszawa tel.730 56 81 71
    NIP: 775-107-26-30

  • E-mail:info@itely.pl
  • Telefon+48730568171
    +48794224451
    +48794224452
  • Fax+48242547267
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty i niedziele nieczynne
CENNIK
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTML
Waluta
Systemy płatności
  • Przelewy24
  • Paynow
Statystyka
  • Ilość produktów: 496
  • Ilość kategorii: 60
  • Ilość promocji: 3
  • Ilość nowości: 14
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 15929 klientów
  • Sklep działa od: 07-12-2017

O firmie



HISTORIA

1987 jest rokiem założenia GVFSpA, firmy, która wkrótce będzie znana pod nazwą Itely Hairfashion. Po raz pierwszy rodzą się produkty Colorly (krem koloryzujący) i Blondly (wybielacz w proszku); natychmiast rynek docenia jego wysoką jakość i docenia jego doskonałe wyniki.
Już od drugiego roku firma wykazuje silną skłonność do ekspansji poza granice państwowe; Powstaje Itely North America, która zajmie się rynkami USA, Meksyku i Kanady oraz Itely Iberica, która koncentruje swoją działalność w Hiszpanii, Portugalii i hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej.
18 listopada 1989 r. W obecności burmistrza Mediolanu podpisano umowę o wspólnym przedsięwzięciu z Ministerstwem Usług Społecznych Związku Radzieckiego. To narodziny Bielity w Mińsku, która dziś znana jest jako jedna z najważniejszych rzeczywistości przemysłowych i dystrybucyjnych powstałych w byłym imperium sowieckim.
Wzmocniony wynikami osiągniętymi w innych krajach, w 1990 r. Przyszła kolej na Brazylię. Itely Hairfashion, z lokalnym oddziałem, jest pierwszą firmą, która zaprezentowała się na rynku farb z importowanym produktem. Poprzez intensywne szkolenia dla fryzjerów, w ciągu kilku lat Itely udaje się stać punktem odniesienia również na tym rynku.
Trwa rok 1991. Udział w jednej z pierwszych edycji targów w Hongkongu przynosi nowe partnerstwa. Dzięki bogatemu programowi szkoleniowemu od tego momentu Itely Hairfashion będzie stale i stopniowo rozszerzana na kraje Dalekiego Wschodu.
Otwarcie nowej fabryki na obrzeżach Mediolanu, w latach 1993–1994, na powierzchni ponad 12 000 metrów kwadratowych, sprzyja rozwojowi firmy poprzez zwiększenie mocy produkcyjnych. Nowe centrum badawczo-rozwojowe, wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt, rozpoczyna tworzenie najnowocześniejszych produktów w branży trichologicznej. Wyjaśnia to wprowadzenie na rynek Ondasoft, permanentnie wolnego od tioglikolanów. Bogata, ochronna i odżywcza formuła wraz z prawie neutralnym pH zapewnia fryzjerom wyjątkowe narzędzie do machania.
Ekspansja trwa na różnych rynkach światowych. W latach 1995–1998 otwarto wiele dystrybucji, od Australii po Islandię. Działalność na kontynencie europejskim przybrała konkretną formę wraz z utworzeniem angielskiego oddziału: Itely UK urodziła się i będzie zajmować się dystrybucją w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Po kilku latach działalności na rynku chińskim, w 2000 roku Itely otwiera oddział w Szanghaju. Celem jest dotarcie na rynek chiński poprzez bezpośrednią kontrolę dystrybucji. W ciągu kilku miesięcy nazwa Colorly staje się znana fryzjerom azjatyckiego giganta.
W następnym roku ciągłe badania, ciągłe testy i postęp wiedzy technologicznej przyniosły wyjątkowy wynik: narodziła się Colorly Advanced Formula. Kremowa barwa o dużej sile działania, która łączy wszystkie najnowsze odkrycia z badań naukowych. Zastosowanie pigmentów nowej generacji, a także wprowadzenie czynników ochronnych sprawiają, że Colorly AF jest unikalną formułą tego rodzaju.
Otwarcie oddziału w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w 2002 roku staje się bramą na Bliski Wschód. W krótkim okresie intensywne relacje dystrybucyjne są ze sobą powiązane w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Bahrajnie, Kuwejcie, Katarze, Omanie, Iranie, Iraku i Arabii Saudyjskiej. Szczególnie w Iraku, ze względu na trwający konflikt, Itely Hairfashion zajmuje pozycję dominującą, będąc jedną z niewielu firm, które potrafiły i bardzo chciały pozostać u fryzjerów nawet w chwilach intensywnego dramatu.
Wiele nowych linii zostało uruchomionych w latach 2005-2007, w tym Purity Design i oczekiwana zmiana stylizacji Advanced Color Protection, która została doceniona zarówno przez klientów krajowych, jak i zagranicznych. Ponadto zakupiono ekskluzywne centrum szkoleniowe Superstudio Grooming, w tym salon fryzjerski, zestaw fotograficzny, akademię i teatr pokazów mody i pokazów. Wkrótce powstanie spa składające się z instytutu estetycznego, stref fitness, solarium i centrum odnowy biologicznej. W 2007 roku zostało otwarte nowe amerykańskie biuro w Pittsburghu w Pensylwanii. Kompleks obejmuje duże biura kierownicze, centrum dystrybucyjne i akademię.
Rok 2007 był kolejnym krokiem w kierunku międzynarodowego sukcesu, który Itely Hairfashion zbiera każdego dnia na świecie.

 

Aktywna i powszechna obecność w różnych branżach i partnerach międzynarodowych.

Nazwa Italy Hairfashion jest używana na całym świecie. Itely Hairfashion jest obecna przede wszystkim w krajach najbardziej uważnych i otwartych na jakość receptur i usług, takich jak: rynek amerykański, meksykański i kanadyjski; Hiszpania, Portugalia i hiszpańskojęzyczne kraje Ameryki Łacińskiej; Rosja i kraje byłego Związku Radzieckiego; Brazylia; Dubaj i kraje Bliskiego Wschodu, Australia; Zjednoczone Królestwo i Irlandia; Chiny i Tajwan. Profesjonalizm jest hasłem do działania na całym świecie, nie tylko na poziomie firmy, ale także przez wszystkich pracowników zlokalizowanych w różnych lokalizacjach na świecie, gotowych i przygotowanych do szybkiego zrozumienia potrzeb fryzjerów i szybkiego zaspokojenia ich potrzeb ,
 

BADANIA I ROZWÓJ

Laboratoria Itely Hairfashion zastosowały mikro pigmenty, które są w stanie utrwalić się na zewnętrznych warstwach włosów, osiadając między skórką a powierzchownymi warstwami kory włosowatej.Te mikro pigmenty są bezpośrednio ostateczne, ponieważ do ich zastosowania nie są zaangażowane procesy utleniające (nie jest wymagane wcześniejsze mieszanie z utleniaczami jak w przypadku klasycznych barwników), ale po prostu przestrzegają czasów układania. Delikatna formuła wzbogacona jest dodatkami kondycjonującymi, które gwarantują lepsze nawilżenie, połysk i jedwabistość włosów.

 

 


Przejdź do strony głównej